Άρθρα

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΣΩΣΤΑ… ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

5 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΣΩΣΤΑ… ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Είτε πρόκειται για δουλειά είτε για διασκέδαση όλοι μας έχουμε καθίσει αμέτρητες ώρες μέσα σε ένα αμάξι για να πάμε κάπου ή ακόμα και για να τρέχουμε από το ένα επαγγελματικό ραντεβού στο επόμενο. Αυτή είναι άλλωστε και μία συχνή δικαιολογία που προβάλουμε: “Δε μπορώ να προσέξω τη διατροφή μου, γιατί το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου το περνάω στο αυτοκίνητο”.

Και όμως υπάρχει λύση!!! Το κλειδί για μια υγιεινή διατροφή στο δρόμο είναι να είμαστε οργανωμένοι και να έχουμε βρει εύκολους τρόπους να εξαλείψουμε τους ανθυγιεινούς πειρασμούς πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Διαβάστε 5 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να τρέφεστε σωστά κατά την οδήγηση.

1. Φτιάξτε το καφέ σας στο σπίτι

Το να φτιάξετε στο σπίτι σας και να πάρετε μαζί σας τον καφέ, το τσάι ή όποιο άλλο ρόφημα σας αρέσει να πίνετε, σας επιτρέπει να πίνετε το ρόφημα με τον τρόπο που σας αρέσει και όποτε το χρειάζεστε. Ένας θερμός γεμάτος με καφέ ή τσάι θα σας βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό και θα σας αποτρέψει από το καθημερινό δίλημμα που αντιμετωπίζετε όταν σταματάτε σε κάποιο φούρνο ή καφετέρια. “Θα θέλετε κάποιο ντόνατς ή κάτι άλλο μαζί με τον καφέ σας;” Σίγουρα θα μπαίνετε στον πειρασμό: “Είναι μόνο 50 λεπτά … τι πειράζει;”

2. Πριν ξεκινήσετε από το σπίτι, πάρτε μαζί σας σνακ

Όταν γνωρίζετε πως το πρόγραμμα σας είναι αρκετά φορτωμένο και ότι θα είστε πολλές ώρες στο δρόμο, αφιερώστε χρόνο το πρωί να πάρετε μαζί σας μικρά σνακ τα οποία μπορείτε πολύ εύκολα και γρήγορα να τα καταναλώσετε ενώ οδηγείτε ή και όταν βρείτε 2 λεπτά διαθέσιμα στο πρόγραμμα σας. Με τον τρόπο αυτό πραγματοποιείτε μικρά και συχνά γεύματα και αποτρέπετε τις λιγούρες. Παραδείγματα σνακ που μπορείτε να έχετε είναι μπάρες δημητριακών, κράκερς, φρούτα, τοστ, αραβική πίτα ή ακόμα και κομμένα λαχανικά (π.χ. στικς καρότου). Βεβαιωθείτε πως όλα τα σνακ σας βρίσκονται μέσα σε συσκευασίες (τάπερ/ πόλυμπαγκ) που είναι εύκολο για εσάς να τις ανοίξετε και να καταναλώσετε το περιεχόμενό τους.

3. Συμπεριφερθείτε έξυπνα

Η υγιεινή διατροφή ξεκινά από το σημείο που σταματάτε. Εάν σταματήσετε για φαγητό σε κάποιο φαστφουντάδικο, οι επιλογές περιορίζονται σε εκείνες του junk food. Εάν όμως σταματήσετε σε κάποιο σούπερ μάρκετ όπου μπορείτε να βρείτε μία ποικιλία υγιεινών επιλογών –φρούτα, μπάρες δημητριακών, ξηρούς καρπούς κ.α. – ή ακόμα και σε κάποιο μαγαζί που διαθέτει σαλάτες, αυτόματα επεκτείνετε τις επιλογές σας και περιορίζετε τους πειρασμούς του junk food.

4. Κάντε σωστές επιλογές

Εάν σταματήσετε εν τέλει να αγοράσετε κάτι, κάντε την καλύτερη δυνατή επιλογή. Προτιμείστε κουλούρι Θεσσαλονίκης ή κάποιο σάντουιτς στο οποίο να προσθέσετε γαλοπούλα, τυρί, λαχανικά και να ζητήσετε μουστάρδα αντί μαγιονέζας. Μία άλλη επιλογή είναι μία πλούσια σαλάτα με πρωτεΐνη χωρίς κάποια πολύπλοκα dressings. Γενικότερα προσπαθήστε να κάνετε το ελαφρύ γεύμα στο δρόμο και να τρώτε το κυρίως πιάτο όταν επιστρέψετε στο σπίτι σας.

5. Πίνετε αρκετό νερό

Αποφύγετε τα αναψυκτικά. Το νερό είναι η καλύτερη και πιο υγιεινή λύση για την ενυδάτωσή σας.